Shopping Queen #6

In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.

De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van €1.000,-


Bron: RTL.nl


Zoals gisteren beloofd vandaag de 6e Shopping Queens. Ik weet niet hoe lang dit seizoen nog doorgaat op tv, maar als het daar klaar is wil ik niet ophouden met deze rubriek. Daarom wil ik jullie vragen om suggesties voor ´opdrachten´ zodat ik straks vrolijk verder kan shoppen. Anyway, deze week is het dan de beurt aan Michella. ´Wan ellende!´ en maandag en gisteren heeft ze zich weer van haar ´goede´ kant laten zien. Heerlijk. De opdracht is een rode loper outfit voor de première van de film ´The Vow´ met Rachel McAdams en Channing Tatum, en die laatste is ook nog eens je date! Ik heb de film gekeken, hij is mooi maar niet heel speciaal. Er is geen speciaal thema in de film waar je je outfit op af kunt stemmen en dus ben ik voor deze combi gegaan.

Jurk Warehouse €90,00
Clutch Fab €129,00
Oorbellen Nordstrom €13,60
Pumps Fab €149,00
Armbanden H&M €6,95


Totaal komt dan op €388,55 en hieronder weer de tekening zoals ik het voor me zie.




1 opmerking :

  1. Jezus wat een mooie outfit haha! Dat jurkje is sowieso fantastisch en de schoenen ook! Super getekend!

    BeantwoordenVerwijderen