Shopping Queens #7

In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.

De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van €1.000,-


Bron: RTL.nl


Aankomende zondag is het Moederdag, daarom doen deze week alleen vrouwen met kinderen mee aan Shopping Queens. Gelukkig ben ik nog geen moeder, maar toch heb ik een outfit gekozen die past bij een jonge moeder. Nou is eigenlijk een strandfeest in Bloemendaal niet echt een plek voor kinderen, maar meer voor champagne en maakt het feit 'moeder' ineens niet meer zoveel uit. Ik vond dat mijn outfit 1 ding moest zijn: MAXI, en daar heb ik voor gezorgd! In de uitzending zei Fred dat een clutch niet handig was omdat je je handdoek niet mee kan nemen, maar onder deze outfit past geen bikini (en stiekem had ik deze outfit toen toch al bij elkaar en had ik geen zin meer een andere tas te zoeken. Shht!)

Jurk Ted Baker €147,97
Sandalen Moschino €122,18
Armband Nelly €14,99
Oorbellen ASOS €8,15
Clutch Friis and Company €38,95
Zonnebril ASOS €16,29


Totaal is dit €348,53, mooi binnen het budget.

1 opmerking :