Shopping Queens #8


In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.

De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van €1.000,-


Bron: RTL.nl

Ik heb gehoord dat dit de laatste week is van Shopping Queens, maar hier op het blog zal het nog even doorgaan. Sowieso omdat ik nog de eerste twee weken wil doen en daarna wil ik jullie imput. Dus kom maar vast op met je suggesties!

Maar sowieso hebben we nog minimaal 1 opdracht, samen met de echte meisjes ben ik uitgenodigd voor een feest op een jacht in Marbella. Heerlijk, maar het vraagt wel om veel aandacht want in Marbella is het moeilijk opvallen anders. Ik kwam uit bij veel jurken, maar uiteindelijk werd het deze combinatie.

Jurk Karen Millen €185,00
Clutch American Apparel €84,17
Armband Made €54,30
Oorbellen ASOS €13,50
Schoenen Nelly €39,95


Dit maakt het totaal €376,92.



Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen