Minke Maria Lookbook #1

Vorig jaar ben ik er mee begonnen, het bijhouden van een lookbook/ stijlgidsje voor mijzelf. Ik had bij Action een schetsboek gekocht en daarin plakte ik alles wat ik mooi vond. Helaas liep het een beetje uit de hand en zaten er bijna hele collecties ingeplakt, daarom heb ik voor herfst/ winter 2012 gewoon alle mooie/ inspirerende foto's (van style.com) opgeslagen op mijn computer, als lookbook/ stijlboek heb ik een moleskine cahier gekocht. De juweeltjes, DIY ideeen en echte must haves print ik uit en plak ik in. Ik teken er combinatie en silhouet ideeen in. De pagina's vullen zich langzaam, maar het leek me leuk om eens in de zoveel tijd wat dingen te delen met jullie uit mijn stijlboek en zo een nieuwe rubriek te creeeren.


Galaxy shirt designs, ik wil graag tricot bewerken tot galaxy print en daarna er een shirt van maken. Dit zijn modeltekeningen van wat me leuk lijkt.


Deze jurk zag ik bij Styleguide.nl en is gewoon een absolute Must Have. De foto is ook gemaakt door Shirley, op de perspresentatie van Esprit.


Oooh wat is dit toch een prachtige jurk, ik moet opbiechten dat ik nu niet meer weet van wie het een ontwerp is, maar ooohhh zo mooi! Dit vraagt om een DIY!


Heel simpel: DIY ideeen voor kettingen, moet ik verder nog iets zeggen?


Toen ik (wederom) bij Styleguide het t-shirt van Shirley zag met leren mouwtjes wist ik het: ik heb heel hard een beetje leuke tshirts nodig. Dus ben ik een beetje gaan zoeken wat ik leuk vind, wordt vervolgd zou ik zeggen! Bovenste 2 foto's zijn van de Zara website, onderste is van Shirley Styleguide.

Het zijn nu nog veel DIY ideeen, dus misschien zien jullie hier snel tutorials van! Hou jij ook een stijlboek bij? Of sla je mooie plaatjes op op je computer? Wat inspireert jou?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen