Minke Maria lookbook #2

Mijn lookbook gaat elke dag met mij mee, mee naar mijn werk, mee op de bank, mee naar de stad. Zodat ik op elk moment dat ik mijn inspiratie nodig heb, of nieuwe inspiratie kwijt moet ik mijn geliefde Moleskine kan pakken.


Vorige keer liet ik deze ook al zien, maar ik heb ze nog even geupdate met een printje.


Ik wil een broek, maar vooral een lekker comfortabele broek. Dit kwam uit mijn hoofd, ik heb de zwarte al bijna af. Dus dat is wachten op een look!


Moet ik hier nog iets over zeggen? Mijn favorieten uit de H&M catalogus.


Deze jurk heb ik ontworpen uit hetzelfde stof als de zwarte broek van hierboven. Met de leren details moet hij een beetje stoer worden. We'll see.


Ik ben alle shows van F/W 2012 afgegaan op zoek naar interessante prints en dit is 1 van de pagina's die ik er mee heb gevuld. Handig als ik op een stoffen markt o.i.d. ben.


De uilenprint van Burberry is liefde. Binnenkort een DIY!

De foto's zijn weer gemaakt met mijn mobiel en zijn dus niet van denderende kwaliteit. Hopelijk komt daar snel verandering in.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen