What am I up to? #1

Een nieuw jaar, nieuwe kansen en nieuwe frisse moed om mijn blog bij te gaan houden. Mijn hoofd stroomt over van de ideeën, maar het blijft een hele klus om een blog bij te houden dus net als de vorige keer doe ik geen beloftes.

Wel wil ik jullie vertellen waar ik mee bezig ben; op DIY gebied, op persoonlijk gebied en op andere gebieden misschien ook wel. En mijn voornemen is om jullie hier elke week een update van te geven. Om te beginnen vandaag! Ik heb dit idee pas net dus ik ben niet echt foto's gaan maken, hopelijk wordt het in de toekomst een langere rubriek.


Vorig jaar al (:p) kocht ik deze lockmachine en ben ik ermee aan het oefenen gegaan, maar ik had hem jullie nog nooit laten zien. Hierbij dus mijn naaitafel, eigenlijk gewoon de eettafel die ik gekaapt heb, ik zou er vaker bezig moeten zijn maar dat het zo bereikbaar is helpt al een boel!


Ik besloot maar eens een 'To Sew List' te maken voor mijn projecten, want ik blijf maar stoffen kopen en maak eigenlijk niets op. Heel slecht, maar nu ga ik deze lijst afwerken. Jullie zullen het resultaat hier wel zien!


Dit is de blauwe rok die op de lijst staat, het is gewoon katoen en zal dus wel sneller kreuken dan ik kan strijken, maar ik moet oefenen met ritsen inzetten. Daar ben ik heeeel slecht in en alleen oefening baart kunst!


Voor kerst wilde ik graag een mooie sjieke jurk, een waarin ik me mooi zou voelen en die mooi zou staan. Hierboven zie je het ontwerp, hieronder het resultaat.



Inderdaad op een hangertje en niet aan, want hoewel er veel bloed, zweet en tranen in zijn gaan zitten mocht het niet baten en zit het monster voor geen meter. De lage rug gaat hangen en de belijning komt naar buiten. Wie de gouden tip heeft om deze jurk alsnog goed passend te krijgen; kom maar op! Ik heb het nog niet opgegeven.

Dit is dus waar ik zo ongeveer de laatste tijd mee bezig ben geweest, ik moet mezelf goed vertellen dat ik steeds foto's maak want ik ben niet zo'n fotograaf maar ik zal het proberen te onthouden.

Tot volgende week!




1 opmerking :