DIY: Chanel style tshirt

Toen ik een half jaar geleden de collectie van Chanel zag was ik meteen geïnspireerd voor een DIY, ik ging op zoek naar knoopjes en kocht deze maar liet het vervolgens links liggen. Mijn blog verslonsde immers en hoewel voor mezelf DIY-en leuk is wilde ik het toch graag speciaal voor mijn blog doen.

Afgelopen week vond ik het eindelijk tijd en maakte ik de DIY. In een uur en voor 8 euro was ik klaar en het is wel echt iets heel aparts geworden. Geniet van de DIY, natuurlijk zal je zelf een beetje moeten uitvinden hoe het het beste werkt met de knoopjes die jij uitkiest, maar op deze manier heb ik het gedaan.





Het shirtje heb ik bij H&M gekocht voor 4,95, waar ik de knoopjes vandaan heb weet ik niet meer maar ik betaalde iets van 3 euro voor een heleboel knopen want ik heb er nog een paar over en de textiellijm kocht ik bij Het Smitje in Eindhoven ook voor 4,95. Maar ook Hema heeft voor dezelfde prijs een textiellijm in haar collectie.

2 opmerkingen :

  1. Echt leuk! ik ga dit zeker ook een keertje doen maar dan met een ander kleur shirt haha!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen