Februari no-buy UPDATE + shoplog

Het was gisteren alweer 14 februari (hebben jullie een fijne Valentijnsdag gehad?) en dat betekent dat ik alweer op de helft ben van mijn no-buy! Ik moet zeggen dat het makkelijker gaat dan verwacht! Ik vraag mezelf eerst af; is dit nodig en meestal is het antwoord: NEE! Ik heb wel nog magazines gekocht, maar die had ik vrijgesteld en ik heb ondergoed besteld bij HEMA. En heel stiekem een jurkje bij H&M maar die moet nog binnenkomen.. Het scheelt wel een hoop dat ik niets 'mag' kopen van mezelf, voor het make-up schap

Een paar weken geleden ging ik met mijn moeder, zus en twee nichtjes van 9 en 11 winkelen in Eindhoven, dat was al een hele tijd geleden! Laatste keer was Antwerpen en toen waren ook de mannen erbij en dat verpest de lol toch wel een beetje. Haha. Dus nu lekker met de dames, lekker shoppen, lekker lunchen en gewoon heel veel leuke winkels bekijken. Ik heb toen een aantal dingetjes gekocht.





Bij H&M in de heuvel galerie werd ik op slag verliefd op deze top, de kleurtjes, het kraagje, de kraaltjes, echt liefde. Toen keek ik op het label; het was de positie afdeling, toch nam ik hem mee, want met een riempje erom zie je echt niet dat het eigenlijk voor een zwangere vrouw is. Eronder zocht ik een hemdje in dezelfde kleur als het kraagje, wat een geluk dat ze die hadden! Het bloesje was 5 euro en het hemdje 9,95.



Nog meer neon! Het was natuurlijk sale en bij Claire's was ALLES in de sale 3 voor 5 euro. Mijn oudtse nichtje is he-le-maal verliefd op One Direction en bij de sale zaten een heleboel spulletjes, dus dat werd inslaan! Ik zag alleen dit tasje, maar gelukkig kwamen ze 1 artikel te kort in hun mega 1D-haul en daar propte ik dus dit tasje tussen. Dit tasje kostte dus nog geen 2 euro! Wow!



Onze shopping trip viel midden in de sneeuwperiode, maar ik had gewoon geen schoenen die geschikt zijn voor dit winterweer. Dus opzoek naar warme schoenen met profiel, eigenlijk wilde ik het liefste nep-uggs of moonboots want die kan ik buiten dragen en binnen mijn mooie schoentjes weer aan. Voor 9,95 (ook sale) nam ik deze mee, sterker nog ik trok ze meteen aan! Heerlijk heb ik erop gelopen, maar pfff wat zijn ze warm!



Bij Supertrash kon ik het niet laten dit armbandje te kopen, gewoon omdat het kon. Soms heb je gewoon van die momenten, 15 euro uit de nieuwe collectie.





Dit topje kocht ik eerder al, 5 euro bij Vero Moda hier in Best. Zo geweldig en een simpel rokje wordt er meteen een stuk netter van.





Weer een H&M-etje, terwijl ik eigenlijk zo min mogelijk H&M in mijn collectie wil. Maar het is daar zo goedkoooop! Al weet ik niet meer wat ik ervoor heb betaald. De collar-ketting hoort er niet bij, die kocht ik via ebay.



Bij kruidvat hadden ze voor 2 euro deze leuke Iphone stickers, die op de voorkant zat heeft het al begeven maar dat lag vooral aan mezelf.



En natuurlijk de magazines, zeker als alle fashion issues uitkomen ga ik deze niet laten liggen. De datum voor de nieuwe stijlbijbel staat zelfs in mijn agenda. Het lijkt me duidelijk dat ik genoeg nieuwe spullen heb om nog even 2 weken vooruit te kunnen zonder te kopen. Dus we zullen zien of ik het nog vol ga houden, maar dat lijkt me wel; zeker omdat ik mijn spaarrekening nu lekker zie groeien. Stiekem gaat er veel geld naar veel kleine dingen!

En mam, Heidi, Lon en Marit; we doen het gauw eens over als ik uit mijn no-buy ben!

2 opmerkingen :

  1. Ja doen we zeker! Goed idee om een maand niets nieuws aan te schaffen. Enne je hebt wel de maand uitgezocht met de minste dagen he...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, maar Heidi, ik ben wel goed maar niet gek. :p

      Verwijderen