Februari no-buy

Ik ben stiekem best een shopaholic, soms moet ik iets kopen om me beter te voelen. En ik kan eerlijk zeggen dat er momenten zijn dat ik pakketjes binnen krijg (van ebay) en dat ik niet meer weet dat ik ze heb gekocht. Vaak gaat het dan maar over een paar cent, maar uiteindelijk is het gewoon BELACHELIJK dat er na 1 keer niet miljoenen alarmbellen afgaan. Ebay is daarom al 2 weken verboden terrein, ja ik mag kijken. Kijken, kijken, niet kopen! Maar beter kijk ik ook niet, want het is zo verleidelijk!

Nu is ebay niet mijn enige struikelblok, ook gewone (web)winkels zijn gevaarlijk voor mij en met de sale op zijn eind, het weer nog te bagger voor de lente-collecties en sparen misschien wel het beste idee van Nederland leek het mij slim om februari tot no-buy maand te bombarderen. Als ik 31 dagen niet vol zou kunnen houden is februari tenminste nog eens lekker kort.

De no-buy telt voor eigenlijk gewoon alles wat ik niet nodig heb; kleding, make-up, sieraden en zo. Boodschappen mag ik nog steeds doen (alhoewel, van niet eten word je lekker slank) en ik vind dat ook tijdschriften niet helemaal onnodig zijn. :p Nu gaan wij morgen nog een dagje naar Den Bosch, dus ik word meteen enorm uitgedaagd maar als het niet lukt; ik heb echt ondergoed nodig dus dan kan ik dat nog altijd kopen. Pff, wish me luck en ik zal jullie op de hoogte houden!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen