Hot or not: Creepers

In verband met copyright en auteursrechten heb ik de foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Ik noem het Green Day schoenen omdat, nouja nogal voor de hand liggend, ik ze vooral ken als het omhulsel van de voeten van de bandleden van die band. Maar sinds afgelopen zomer zie ik ze steeds vaker in hippe webwinkels opduiken; creepers. En ik moet zeggen dat ik er in eerste instantie ook 'the creeps' van kreeg. De visioenen van emo meisjes en Tokyo Hotel kwamen in mij op, maar lately zie ik overal leuke combo's opduiken met aan de voeten; Green Day schoenen!

Bij nader onderzoek zit de trend er al langer aan te komen, zoals het met de meeste trends gaat. Eerst bij de vooruitstrevenden in de modewereld, dan bij de hipsters en vervolgens zal het niet lang duren voor straks elke Nederlandse puber met deze schoenen loopt. Misschien is het afwachten tot Harry Styles ze aantrekt en het One Direction schoenen worden in plaats van Green Day schoenen.

I hate to say it, maar ik begin ze zo langzaamaan best wel heel erg leuk te vinden. Zeker aangezien ik geen hakken kan dragen is dit natuurlijk wel een keer wat anders dan de standaard ballerina's en brogues die me langzaamaan ook wel een beetje de neus uit komen. Ik ben alleen bang dat mijn lieve vriendje ze oer en oer en oer lelijk vind en mij verbied ze aan te trekken.

Thank God! Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen