What am I up to? #2

Eerder vandaag had Blogger een beetje kuren, vandaar dat de 'What am I up to' van deze week wat later is dan normaal.


Ik begin deze week mijn tweede 'What am I up too' en meteen met een outfit. Ik vind het altijd moeilijk om in te plannen om outfit foto's te maken, voel me bewaard tegenover degene die de foto's moet maken en al helemaal als ik er dan niet tevreden over ben. Daarom zijn er niet zo vaak outfit foto's en het leek me een goed idee om dat dan zo een beetje op te lossen.


DIY maken, op mijn werk hem ik een mooie licht gekleurde werkbank waarop ik mooi DIY's kan doen. Alleen gaat het alleen op voor snelle, rommelloze DIY's.


Ik kocht een heel mooi jurkje bij Mango, maar helaas staat hij voor geen meter, dus hij gaat helaas weer richting afzender.


In de nacht van dinsdag op woensdag had het flink gesneeuwd en hoewel het allemaal meteen begon te smelten zo gauw het ochtend was, was er toch een flinke ochtendspits. Pff, achter aansluiten dan maar!


Outfit van de dag, ik droeg eens een jasje!


Brainstormen voor mijn blog, als ik niet alles opschrijf dan vergeet ik het zo weer! Soms als ik midden in de nacht een idee krijg maak ik alvast een nieuw berichtje aan.


Lekker zelf hachee gemaakt, lekker met wortelstamp!


Zaterdag was het natuurlijk carnaval, ik heb geen foto's gemaakt van mijn outfit, maar zo heb je toch een idee. Mijn vriend ging verkleed als Julius Caesar en ik dus Cleopatra. Ondanks dat ik geen kater had, heb ik zondag lekker een bank-dag gehouden. Ik had chips, chocolade en wijn ingeslagen en heb lekker SATC 2 en Revenge of the bridesmaids gekeken. Die laatste is echt heel slecht, maar heel erg vermakelijk.

Ik vind het nog erg moeilijk om de hele week foto's te maken, dat is ook wel te merken aan het aantal foto's. maar het gaat steeds beter. Ik weet ook niet wat nu eigenlijk interessant is over mijn leven voor jullie. Toch hoop ik dat het een beetje leuk is voor jullie.

1 opmerking :

  1. Jammer dat je jurkje niet paste! Ik denk dat ik ook zo'n notitieboekje ga gebruiken voor mijn bloginspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen