What am I up to #3

Wat een week! Carnaval aan het begin, jarig aan het eind, Valentijn in het midden en ook nog eens gewoon werken. Nou heb ik maandag en dinsdag al geen carnaval meer gevierd, maar Joseph wel en daar heb ik enorm van genoten! Lekker romantische comedies kijken, lekker genieten van eten dat hij toch niet lust. Maar goed laten we maar beginnen met het dagboek.



Ik moet altijd om 1 uur beginnen met werken in Utrecht en ik ben vaak pas na half 7 afgewerkt, met een uur reistijd voor en na moet ik dus altijd zorgen dat ik goed gegeten heb voor 12 uur. Vaak is dit al wel iets warms, maandag waren het tosti's.



Mijn outfit maandag, peplum top en een panter print rok. Heel toevallig bleek het precies dezelfde kleur te zijn en ik krijg steeds heel veel complimenten over deze outfit.



Project runway seizoen 11 is begonnen in Amerika en ik ben meteen gaan kijken. Leuke is dat de zus van de gitarist van Maroon 5 meedoet. Vroeger had ik een enorme crush op hem, of nouja vroeger... :p



Ik heb Skip Bo weer herontdekt en deze week weer heel veel gespeeld, we deden het op vakantie in Bulgarije veel maar aangezien Joseph echt niet van spelletjes houdt ben ik zo blij dat ik een telefoon heb waarop ik spelletjes kan downloaden. Ik heb nu ook Kolonisten van Catan en ben eigenlijk nog wel opzoek naar meer leuke spelletjes.



Donderdag was het dus Valentijnsdag en ik wilde lekker uitgebreid koken, maar toen begon het weer te sneeuwen en daarna te ijzelen en hoorde ik dat er een hoop ellende was op de weg en besloot ik lekker binnen te blijven. Daarom bestelden we maar sushi, of ja ik had sushi Joseph durft het niet te proberen (bang dat hij het lekker vindt) en hij at daarom kip, loempia's en garnalen van dezelfde tent.



Deze foto ging eigenlijk om mijn oogmake-up. Ik heb een nieuwe potlood gekocht van Essence en dat zag er gaaf uit, helaas is de foto niet zo duidelijk geworden.



Deze trui is zo heerlijk! Hij is warm en hij staat ook leuk, al zeg ik het zelf, het was echt een hel om een fijne mooie trui te vinden maar het is uiteindelijk wel gelukt! Op mijn zwarte leren rok woon ik er zowat in.



Sinds het heengaan van onze cavia's Phineas en Ferb hebben wij geen huisdieren meer, daarom nam ik bij mijn ouders thuis mijn oude vriend mee; Ricky Rockstar. Ooit de basis van een heel fantasie verhaal, nu gewoon decoratie. Het blijft een schatje, haha.



Zoals ik al zei was ik gister (zondag de 17e) dus jarig en ik ben goed verwend! Van Joseph kreeg ik dit rek dat onze slaapkamer in een 'in-slaap-kast' veranderde en ooooh wat ben ik er blij mee. Ruimte voor 54 paar schoenen, need I say more?



Zaterdagavond gingen we naar de film; This is 40, de film begon pas om 23 uur en was pas om 1.30 afgelopen. Lange zit dus maar hij is wel echt goed, al hoop ik nooit zo te worden als de vrouw in die film.

Dit was-ie alweer, komende week hoop ik wat meer creativiteit te kunnen laten zien!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen