What am I up to #4

Heerlijke week heb ik gehad! Het was rustig op mijn werk en mijn vriend en ik hebben samen het huishouden bijgehouden, daardoor hield ik ineens een stuk meer tijd over mij mijzelf! Maar toch zou ik die tijd beter moeten besteden dan ik nu doe, voornemen om op tijd op te staan maar dan ineens om 10 uur wakker worden dan heb je niks aan je ochtend! Toch heb ik genoeg foto's gemaakt, veel plezier bij het in kijkje in mijn leven deze week.


Vorige week zondag was ik jarig en kreeg ik deze prachtige narcissen. De volgende dag kwamen ze een voor een uit, zo mooi en eigenlijk zou je ze nu nog moeten zien. Maar laat ik die foto bewaren voor volgende week!


Dinsdagmorgen ging ik even naar de markt. Ik wilde kijken of er al een beetje nieuwe collectie stoffen zouden zijn en van mijn VVV-bon een Iphone hoesje gaan kopen. Al een tijdje hangen deze grote posters op dit gebouw en ik kan echt niet wachten tot de Primark echt opent. Ik ben er nog NOOIT geweest, hoe erg is dat?


Het hoesje dat ik kocht, is het geen liefde?


Ook kocht ik de Marie claire catwalk special, het is een duur tijdschrift (10 euro!!) maar ik vind het heerlijk om een beetje de sferen van de shows in te zien en als me dan iets bevalt kijk ik de hele show nog eens op style.com maar die kun je nu eenmaal niet zo makkelijk doorkijken als een tijdschrift!


Woensdag was mijn schoonmoeder jarig en ik maakte een lekker cocooning-pakket voor haar. Lekker met badspul, body butter, thee en nog veel meer. Dat soort dingen vind ik altijd leuk om te maken, je bedenkt echt wat iemand lekker zou vinden en kan gebruiken en ik geloof dat het meestal ook wel wordt gewaardeerd.


Donderdag moest Joseph overwerken en op die dagen zorg ik altijd dat ik iets maak wat hij niet zo lekker vind, vanavond was dat dus Babi Pangang. Ik gebruik daarvoor altijd een pakje van AH eigen merk, jaaaa ik weet het maar deze is gewoon lekker en het is makkelijk. Die ene keer in de maand dat wij zoiets eten mag wel, vind ik.


En donderdag wassie op tv! Aaaah wat blijft het toch een geweldige film, met die lieve Jack. (L) Ik keek hem donderdag tot Joseph thuis kwam, de rest keek ik op vrijdag.


Op vrijdag was een lekkere thuiswerk dag, met Titanic dus op de achtergrond en mijn huispak aan. Genieten!


Ook de Glossybox kwam weer binnen, ik heb toch weer besloten opnieuw de dozen te gaan reviewen, dus over een paar weken kun je een review verwachten!


Deze lelijke schoenen kocht ik vorig jaar (waarschijnlijk in een vlaag van verstandsverbijstering) en ik besloot er een chloe boot look a like van te maken, maar het is me teveel werk voor te weinig schoonheid dus ik heb ze weggegooid. Maar niet voor ik er nog een foto van had gemaakt.


Zaterdag waren Joseph en ik echt in een opruim-bui. De berging werd onder handen genomen en de hobby kamer ook, aan het einde van de dag (toen we een auto vol zooi naar de kringloop hadden gebracht) vonden we dat we een lekker maaltje hadden verdiend. Ik gebruikte voor het eerst de tajine die ik voor mijn verjaardag kreeg en het was behoorlijk lekker!


Zondag werden we wakker en had het weer flink gesneeuwd, heel eerlijk gezegd vind ik dit allemaal zo erg niet. Het had ook de hele zondag kunnen regenen, dat ziet er toch een stuk minder gezellig uit. Ik kan daarom ook al dat gezeur van mensen niet hebben; MENSEN DE LENTE KOMT VANZELF!

Tot volgende week!




2 opmerkingen :

  1. Leuke blog heb je! ben een beetje aan het kijken door al je berichten
    en toen zag ik in een keer dat je een foto van eindhoven er tussen hebt zitten! woon je toevallig ook in Eindhoven?

    Je hebt wel leuke dingen er tussen staan! :D
    Ik ga je zeker volgen,

    echt dat huispak is geweldig haha! en ik was ook een keertje lid van zon glossybox maar je hebt twee verschillende beautybox glossybox weet jij misschien het verschil?

    Groetjes Krissy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Krissy,

      Dankjewel! Ik woon bij Eindhoven, in Best maar ben wel in Eindhoven geboren en getogen.

      Over die boxen; er zijn verschillende aanbieders van deze soort boxen. Glossybox, Beautybox en Truely yours. Behalve dat de merken waarmee ze samenwerken kunnen verschillen is er eigenlijk geen verschil.

      Ik ga ook snel eens op jou blog kijken!

      Verwijderen