DIY: Carrie diaries tas

Maandagavond was aflevering 7 van the Carrie diaries alweer op dus het is nu toch wel eens tijd dat ik mijn belofte inwissel en een DIY van de Carrie tas laat zien. Uiteindelijk is het geen gewone tas maar een make-up tasje geworden. Het tasje dat ik in gedachten had was toch iets te dierbaar om er nagellak overheen te gooien. En heel eerlijk; ik ben 12 jaar ouder dan Carrie in de serie, dus misschien is een nagellak tas ook iets te jeugdig maar een toilet/ make-up tasje kan nog best.

In de afgelopen afleveringen hebben we gezien hoe Carrie in contact kwam met Larissa van Interview magazine en hoe haar tasje uiteindelijk in een shoot terecht kwam. Nou in de nieuwste aflevering komt de issue eindelijk uit waar hij in staat!

Voor de DIY was ik uiteindelijk 13 euro kwijt, maar de 6 lakjes die ik speciaal kocht zijn natuurlijk geen weggegooid geld want daar heb ik nog de hele zomer plezier van. De lakjes van Essence colour & go zijn 1,69 per stuk, de Essence nail art stamp polish (de witte) was 1,59 en het make-up tasje kocht ik voor 3 euro. Je bent met deze DIY niet zoveel tijd kwijt, twintig minuten hooguit, maar je moet lang wachten voor de nagellak droog is en daar moet je ook even rekening mee houden.

Kleuren: 118 Little miss sunshine - 133 oh my glitter - 128 let's get lost - 108 ultimate pink - 138 L.O.L. - 001 stamp me!



Ook leuk is het om een telefoonhoesje te bewerken met dezelfde techniek. Bij Action zijn er nu verschillende soorten hoesjes voor verschillende soorten telefoons voor 1,59 per stuk! Ik maakte daarom deze ook nog.





In verband met copyright en auteursrechten heb ik enkele foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen