DIY: Prada Marfa bord

In verband met copyright en auteursrechten heb ik enkele foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Ik probeer mijn DIY's altijd bij de tijd te houden, bijpassend bij het seizoen waar het hoort en van de bijpassende catwalk shows. Maar soms is er iets wat ik gewoon heel graag wil hebben en waarvan ik dan vind dat een DIY wel leuk is, en in dit geval is dat een Prada Marfa bord.

Nadat de winkel is leeggeroofd zijn de tassen snel vervangen door tassen zonder bodem. Wat wel frapant is, dat de winkel voorheen ook al alleen de rechter schoen van het paar 'in stock' had. Ag ja, misschien was het een dievegge met 1 been.

De DIY is vrij simpel, Angela Toothfairy deed het hier met stickers, maar ik wilde er niet teveel geld aan uitgeven (dit gaat natuurlijk wel ten koste van de kwaliteit, maar ik vind dat ik het aardig netjes heb gedaan!) Het project heeft me inclusief papier, stiften en plakband nog geen 10 euro gekost en alles komt van de Action.



Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen