Shoplog: maart 2013

Eigenlijk zouden Joseph en ik samen naar Rotterdam gaan zaterdag, voor een bezoekje aan de Primark, Kunsthal en koopgoot. Helaas versliepen we ons 2 uur en besloten we ons tripje naar Rotterdam een paar weken uit te stellen en in de plaats daarvan op zondag naar de outlet in Roermond te gaan.

Aangezien ik alsnog de shoplog had gepland besloot ik deze maar te doen over de afgelopen maand. Na mijn shop-stop van februari vond ik het best prettig dat ik nu in maart wel kon kopen wat ik wilde. Alsnog ben ik vrij zuinig geweest en stel ik mezelf vaak de vraag of ik iets wel echt nodig heb. Vooral via internet (ebay) zijn mijn aankopen met 90% verminderd, maar soms kan ik me niet echt in houden.



Zoals bij dit horloge dat ik via banggood kocht, ik wist niet dat hij rose goud was en was daarom bij ontvangst heel erg prettig verrast. De armband heb ik al langer, deze komt van H&M.





Stella McCarrney ontwierp voor Comic relief dit gave t-shirt (ze heeft ook nog andere designs) en toen ik hem zag wist ik meteen dat ik 'm MOEST hebben. Als Beatle fan, als fashionista en gewoon omdat ik er het goede doel mee zou steunen. Uiteindelijk heb ik vooral een sneaky ebay verkoper gesteund, maar alsnog het tshirt is echt liefde!



Ook deed ik nog een kleine bestelling bij H&M. Dit tshirt wilde ik eerst terugsturen omdat hij wel erg wijd is, maar gecombineerd met mijn South Park rok is hij erg leuk! Ik had foto's beloofd dus deze komen snel!



Ook deze schoenen bestelde ik bij H&M, met kortingscodes enzo waren ze maar 7,50! Zulke simpele schoentjes zijn sowieso echt heerlijk voor de zomer, maar in deze kleur was het echt liefde op het eerste gezicht.



Omdat ik dus echt alleen nog maar dingen mag kopen die ik echt leuk vind, zal ik vaak in herhaling vallen en zeggen dat ik verliefd werd. Zo ook op dit item van Mango. Hopelijk is het snel weer om deze te dragen.



Dan eindelijk zijn we aangekomen bij wat ik in de outlet kocht. Ten eerste vond ik dit leuke topje bij Burberry. Ik denk wel dat dit zo'n item is wat je gecombineerd moet zien, maar ik vind hem echt geweldig.



En dan waar ik al een tijd voor spaarde; mijn tweede Michael Kors jurk. Ik kocht er vorig jaar al een, maar hoewel dit gewoon een LBD was (en dus tijdloos) is hij ook een beetje te chique voor 'gewoon'. Dit is echt een jurk die nu (oke over een graad of 10) al kan, maar ook leuk is op een badpak in de zomer en waar ik dus echt veel plezier van kan gaan hebben. Jeej!



Ik vind het zo prachtig dat dan overal 'Michael Kors' in staat. Het viel me trouwens wel op dat het f-ing druk was in de winkel, maar dat niemand naar de kleding leek om te kijken.



Ook ging ik nog even langs de Body shop. Ik kocht vorig jaar een douchegel uit deze serie en vind deze erg prettig, en peertjes ruiken zo lekker! Dus voor 2 euro kon ik hem niet laten liggen!



Eerder al ging ik langs bij de Body shop in Eindhoven, omdat ik voor mijn verjaardag iets mocht uitkiezen van 10 euro. De keus wat ik wilde hebben was zo gemaakt; deze eau de toilette.



Als laatste wil ik nog even mijn rode rok laten zien, ik wil deze gaan combineren met het Beatles tshirt. De oplettende kijker zal zien dat hij nog niet is omgezoomd, maar dat is zo gebeurd en ik wilde het toch graag met jullie delen.

Zo dit was mijn shoplog, valt best mee voor een hele maand toch?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen