DIY: Isabel Marant earrings

In verband met copyright en auteursrechten heb ik enkele foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Toen ik bovenstaande oorbellen van Isabel Marant tegenkwam op Net-a-porter wist ik het meteen: DIY PROJECT!! Daarom ging ik op zoek naar spullen om deze na te maken en ik kwam uiteindelijk uit bij Creadream. Ik had de spullen echt de volgende dag al in huis, het mooiste is dat je maar tot 10 euro verzendkosten betaald, echt een aanrader!

Prijs: €7,73
Tijd: 1,5/ 2 uur
Moeilijkheid: Eenvoudig


Benodigdheden:

- Tangetjes - plat en/of rondbek en een kniptang
- Oorringen - 2 (hier)
- Nietsstiften - 74 (hier)
- Kralen - 74 (hier)



Steek de nietstiften door de kraal heen en laat het rusten op het platte stukje.



Maak met de platbek-, danwel rondbektang een ringetje net boven de kraal.


Knip met met kniptangetje het uitstekende stukje nietstift af.



Doe dit met alle 74 kralen.



Rjg alle hangertjes aan de oorringen, 37 per oorring.

Eindresultaat


Mocht je oranje te 'koningsdag' vinden, of heb je liever zilver dan goud? Dan heeft Creadream ook nog facet-kralen en andere benodigdheden in andere kleuren. Ik gebruikte zelf al goud i.p.v. brons omdat ik dit beter draagbaar vond. Natuurlijk vind ik het wel leuk om jullie eigen creaties te zien, dus mail/ facebook me gerust met jou versie van de Isabel Marant oorbel!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen