Shoplog april 2013

Afgelopen weekend was echt heel erg relaxt, ik zeg het maar gewoon eerlijk; ik heb geen drol gedaan behalve gewoon genieten van het samen zijn met Joseph. We zijn lekker een beetje gaan rondrijden en winkelen op zaterdag, zondag heb ik de hele dag genaait maar niets afgemaakt en maandag hebben we gewoon heerlijk uitgeslapen en op de bank gehangen. Ik kon me er niet toe zetten om te DIY-en en te bloggen. Sorry!

Daarom nu op woensdag 1 mei de shoplog van april. Een maand waarin ik niet zo heel veel heb gekocht en gemaakt, maar alsnog wel genoeg om een shoplog te doen denk ik zo. Komende maand(en) zal mijn zomergarderobe zich wel wat meer gaan vormen, want het weer begint toch echt stukken beter te worden! Jeej!



Natuurlijk moest ik deze flesjes hebben toen ik hoorde dat ze uit zouden komen! Like duh! Volgens mij heb ik ze al wel in maart gekocht, maar ik heb er niks over gezegd in mijn vorige shoplog dus daarom nu maar. ;)



Dit rokje maakte ik voor als ik eens zin heb in een stoerdere look, iets waar ik totaal niet bekend mee ben, haha. Toch wil ik wat meer afwisseling in mijn stijl, het is een hele strakke rok en ik lijk (ben) er weer lekker slank in (vind ik zelf) en dat is altijd goed!



Deze top vond Joseph mooi, alleen degene die hij zag was bruin en dat vind ik toch te winters. Dus ik zei 'Als hij er is in wit koop ik hem meteen!' Tsja en toen hing hij er ook in het wit, dus moest ik wel. Maar ik heb nog geen spijt gehad, hoe leuk is deze top met mijn legerprint rok!!



Begin van de maand was mijn lieverd jarig en hij wilde graag een scheerset, daarom togen we samen naar Douglas (waar welgeteld 1 scheerset aanwezig was! WTF?) om er een te kopen, maar ook Just Cavalli bleef kleven want ik hou zo van die geur! En ik kocht na het favorieten topic van vorige week ook nog een nieuw geurtje van Essence. Deze is weer net zo lekker fris, maar toch niet HET geurtje. Jammer, maar ik wil 'Like a walk in summer rain' dus ook nog steeds.



LIEFDE! Ik zag deze ketting (jaren 50 vintage) op de site van Doortje (doortje-vintage.com) en ik was op slag verliefd en voor ik het wist was hij besteld. Toen hij aankwam was ik nog meer verliefd, ow zo mooi! Wel een goede manier van kopen; alleen als je echt verliefd bent. Spaart een hoop geld uit en je garderobe is gewoon veel meer draagbaar, je wil het ook echt dragen.



Al is het natuurlijk ook leuk als ze hele leuke zonnebrillen bij Action hebben voor 99 cent! Sorry, maar dat kan ik niet laten liggen, ook al wil ik nog een nieuwe 'echte' zonnebril dit jaar; ik denk dat deze pas na de zomer komt als er weer uitverkoop is.



Natuurlijk was ik ook nog op zoek naar een zomerjas, dus die kocht ik ook nog afgelopen maand! Isn't it lovely? De vrouw die me hielp in de winkel vertelde me dat de meeste mensen hem lieten hangen in de winkel vanwege de 'rok' onderkant, terwijl dat JUIST is wat ik zocht! <3 Elke keer als ik hem draag voel ik me helemaal geweldig, maar dat kan ook liggen aan het feit dat dit de eerste jas is in tijden die me echt past?

Deze oorbellen (gevonden op ebay via findthatmusthave.nl) kwamen nog net op tijd binnen voor deze shoplog. Ik kan niet wachten tot ik ze kan dragen bij een prachtige maxi-jurk op weg naar een cocktailbar aan het strand. Ow, ik heb zo'n zin in de zomer!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen