DIY: Ring/armband met ketting

Vandaag een vrij eenvoudige DIY waar je met 15/ 20 minuten helemaal klaar kan zijn. Namelijk een ring en armband waar een ketting tussen loopt. Geen idee of zoiets een officiƫle naam heeft maar goed die gaan we dus 1 maken. Eigenlijk stond voor vandaag een andere DIY gepland, maar ik had deze gister af en was toch nog niet helemaal tevreden, daarom komt die nu volgende week en vandaag even een DIY die echt iedereen kan doen!

Tijd: 15/20 minuten
Kosten:
Moeilijkheid: *

Benodigdheden:


Ketting voor armband - ketting voor over je hand - ring voor om je vinger - kleine ringetjes - slotje - tangen


Begin met het afmeten van je armband om je pols.


Maak twee kettingen voor om je pols.


Maak ze met de ringetjes aan elkaar en plaats er een slotje tussen, het armband gedeekte is nu al klaar.


Maak de smallere ketting vast aan het midden van je ring, knip nog niets af.


Meet af hoe lang deze ketting moet zijn, bedenk wel dat een beetje bewegingsvrijheid prettig is.


Maak aan de linker en de rechter kant van de ring even lange kettinkjes vast.


Verbind de drie kettinkjes met 1 ringetje met de bovenste van je twee armbandjes.

Eindresultaat


1 opmerking :

  1. Ik woon in rotterdam. Ik heb zulke onderdelen onder om voor alle vingers ringen en kettingen te maken. Door mijn reuma hou ik zo op een aparte manier mijn vingers bij elkaar. Weet jij waar en hoe ik deze onderdelen kan bestelle. Bij voorbaat dank angelwing.999@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen