What am I up to #7

Het is alweer een hele tijd geleden sinds ik een 'What am I up to' schreef, maar ik vond het nu wel weer eens tijd worden want er zijn weer best wat dingen gebeurt. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt bij heb gehouden wat er is gebeurt, maar daarom een mini-update over dit moment.



Vrijdag boekten we onze vakantie, en we gaan naar Marrakech! Ergens aan het eind van de zomer vertrekken we voor 10 dagen en ik zal natuurlijk best mijn reisverslag met jullie delen! En natuurlijk de voorbereidingen, want toen het plan op kwam om naar Marrakech te gaan kreeg ik meteen inspiratie voor outfits, dus dat wordt zorgen dat mijn koffer goed gevuld mee gaat!



Om daarmee te beginnen wilde ik dit weekend alvast een jurkje maken, maar mijn lockmachine werkte niet mee en ik kreeg hem gewoon niet ingeregen. Hopelijk is het verholpen als dit artikel online komt want ik zou echt graag een nieuw jurkje willen. Haha. En ja het is altijd zo'n bende rond mijn naaimachine! 0:)



Dit is het stof waarmee ik bezig was, ik weet nog steeds niet of ik het nu zal voeren of niet. Het is erg dunne stof, maar dat is in de zomer ook wel weer lekker natuurlijk. Hmm, ik denk dat ik pas beslis als het bijna helemaal in elkaar zit en ik kan kijken of het doorschijnt als ik hem aan heb.



Ik heb twee nieuwe boeken, ik zag het Stylish Dress Book bij Tilly and the Buttons en besloot hem te bestellen. Helass zag ik dat de meeste jurkjes in dit boek tailleloos zijn wat bij mijn figuur betekend dat ik er 350 kilo zwaarder uitzie, maar ik denk wel dat er binnenkort een review komt. Zo ook van boek nummer twee; deze kreeg ik van mijn lieve mama en papa. Creativiteit zit bij ons in de familie, ik heb het dus niet van een vreemde, en ik had nog een hoop zilveren bedeltjes en kralen die ik echt nooit meer ging gebruiken. In ruil daarvoor kreeg ik dus als verassing dit boek van Mme Zsa zsa! Zo leuk, want ik wil hem al zooo lang hebben! Binnenkort een review van beide boeken dus.



Als laatste wil ik graag mijn stof laten zien wat binnen is gekomen; Vlisco waxprint stof! WAAAH! Zo prachtig! Voordat ik hiermee aan de slag ga moet ik wel echt zeker weten dat wat ik maak mooi zit en perfect is, daarom zat ik al te denken om mijn favoriete patroon te gebruiken voor een jurk! Nouja, ook dit avontuur zullen jullie wel mee krijgen hier op de site.

Mijn idee├źn voor artikelen en uitbreidingen voor de site blijven maar komen, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie nu eigenlijk het liefst zien. Sowieso heb ik al gemerkt dat de DIY's en de eenvoudige naai-projectjes erg goed vallen bij anderen, hiermee ga ik dus ook zeker door. Maar verder blijven comments altijd een beetje uit; is dit omdat jullie die artikelen minder leuk vinden of heeft het een andere reden?

Ik zou het leuk vinden om eens wat meer te horen van mijn lezers en natuurlijk ook als jullie me volgen via Bloglovin of Facebook! En ik zal eens wat vaker een update geven over waar ik nu eigenlijk mee bezig ben!

3 opmerkingen :

  1. Hoi Minke,

    Hier een reactie! Ik lees je blog met veel plezier!

    Groetjes van Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie stof! Waar heb je deze gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Vlisco stof heb ik gekocht op de Vlisco website. Hij is er nu niet meer zie ik, maar dit is de link: http://www.vlisco.com/dutch-wax-fabrics/en/page/640/#/?FK_8=120

      Verwijderen