Ik DIY het even niet...

Vandaag even geen DIY, de combinatie; laatste week van project op mijn werk en huishouden weerhouden me er even van. Vanaf volgende week heb ik meer tijd en hoewel ik weet dat ik echt beter vooruit had moeten werken is het op mijn werk allemaal een beetje anders gelopen dan verwacht. Positief uiteindelijk wel hoor, maar anders.

Om het toch een beetje goed te maken heb ik een eenvoudige DIY tip voor jullie; vorig jaar hadden 'ze' bij Blumarine namelijk hele gave oorbellen. Ik maakte daar toen ook al een DIY van (deze heb ik al offline gehaald vanwege de slechte kwaliteit) maar nu vond ik bij Kralenwinkel Albertien hele gave knopen waarmee je, door er simpelweg een stekertje achter te plakken oorbellen kan maken in dezelfde stijl.



Knoopjes hier - Oorstekers hier

Nogmaals; sorry en ik zal het de komende weken dubbel en dwars goed maken, want ik heb idee├źn genoeg voor gave DIY's, dingen om te naaien en outfit posts!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen