Outfit: Afrikaanse zomer

Ik ben echt dol op wax prints, ik liet jullie al eerder zien dat ik stof kocht bij Vlisco; 'de' fabrikant van waxprints. Maar helaas is Vlisco dus best wel duur, daarom werd ik stiekem best blij toen ik bij 't Stoffenkamertje een paar verschillende waxprint stoffen zag voor 3,50 de meter!

Ik maakte er een jurkje van met een aangepast patroon uit de Knipmode en ik vond hem zo gaaf en goed gelukt dat ik hem maar meteen met jullie besloot te delen!






(Mijn fotograaf dacht even kunstzinnig te doen en de paal mee te fotograferen, maar ja dan stelt de camera scherp op het dichtstbijzijnde...)



Ik draag erbij een ketting van ebay, zonnebril van Calvin Klein en schoenen van Marco Tozzi.

1 opmerking :

  1. Hoi,

    Ik ben een nieuwe volger van je blog, en misschien is dit een domme vraag, maar wat is een waxprint? Is het een laag over de stof of heeft het met de print te maken??

    Ben zelf na jaren weer begonnen met zelf kleren maken, zie bijv. op mijn blog http://deborahswardrobe.blogspot.nl/2013/05/de-rok-is-af.html

    Groetjes, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen