Outfit: Kenzo jurk

Jaaa, eindelijk is hier dan mijn eerste outfit! Eindelijk de jurk waar jullie al sinds maart op wachten! Vanaf nu wil ik proberen om elke week een outfit te plaatsen, iets met wat ik zelf heb gemaakt natuurlijk. Of dit gaat lukken is nog maar de vraag, maar ik zal er in ieder geval mijn best op doen.

Het was echt prachtig weer om foto's te maken! Ik moet ook echt eerlijk zeggen dat ik alleen voor de foto's even de jurk heb aangedaan en nu weer iets anders aan heb, want het is veel te lekker weer voor mouwen!











Zo nu lekker aan de witte wijn en BBQ! Geniet van het weer!!

4 opmerkingen :

  1. mooi ! en wat een indrukwekkende taille heb jij zeg!!!! Ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed die jurk! Ik zag dat je hem zelf gemaakt had, heel mooi gedaan!
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jezus, dat staat je goed zeg! Je doet me denken aan Joan van Mad men met deze jurk aan, amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest stiekem even spieken of ik de goede voor me had, maar dankjewel! Dat is een heel leuk compliment! ^^

      Verwijderen