Outfit: Streepje voor

Gisteren namen mijn vriend en ik mijn nichtje mee naar safaripark de Beekse Bergen, eigenlijk wilde ik daar foto's maken van mijn outfit. Maar na een flinke regenbui en daarna een benauwde warmte voelde ik me niet echt charmant genoeg meer. Daarom maakte wij de foto's vanmiddag, ik droeg wel dezelfde kleren maar dan weer lekker schoon en fris.

De rok is degene die ik woensdag maakte en zit echt heerlijk doordat het wel een soort gekreukt stof is, maar niet echt kreukt en een beetje stijf uit blijft staan. Ik denk dat deze rok nog wel eens mijn favoriet van deze zomer kan worden.









Ik vind het trouwens wel even leuk om te melden dat sinds ik heb besloten om mijn blog echt een naai- en DIYblog te maken mijn bezoekersaantallen enorm zijn gegroeid! (Meer dan verdubbeld!) En ook het aantal Bloglovin' volgers groeit en groeit. Ik wil jullie daar allemaal heel erg voor bedanken!

1 opmerking :

  1. Hoi Minke
    Wat een leuke foto die onderste!
    Mooi dat je meer volgers krijgt
    Geniet van de zomer

    Groeten van Alette

    BeantwoordenVerwijderen