Review: Action kledingverfrisser

'Van vroeger' kan ik het product Frebreze nog herinneren, dit was spul waarmee je vieze luchtjes uit kleding kon halen zonder het te wassen. Geen idee of dit merk nog bestaat, maar ik vond laatst bij de Action een vergelijkbaar product; ReDress kledingverfrisser. Ik kocht meteen allebei de geuren en besloot er een review voor jullie over te doen. Kleding onderhoud is immers toch behoorlijk DIY! Haha.



GEUR
Het product komt in 2 geuren, 'White jasmin' en 'Oriental flower'. Misschien was een wat neutralere geur fijner geweest, maar deze twee geuren zijn heerlijk. Geen parfum- of deodorantgeur, maar lekker frisse was geur als van wasverzachter. White jasmin ruikt een beetje poederachtig en fris. Oriental flower is wat bloemiger, maar zoals ik al zei; het is allebei erg subtiel.



WERKING
Ik heb met het testen van dit product express gewacht tot ik weer een avond in de kroeg zou zijn geweest, het gebeurt niet vaak en mede omdat ik zo'n hekel heb aan het roken in de kroeg. En dan vooral hoe je kleding (en haar) de volgende dag ruikt. Blegh. Nu kun je je haar wassen, maar niet AL je kleding kun je zomaar in de was gooien, enter kledingverfrisser!



Mijn kleding die ik vrijdagavond droeg werd dus zaterdagochtend ingesprayed met de kledingverfrisser. Het leek meteen wel te werken, maar 10 minuten (en een hele dag later helemaal) begon ik de rook er toch wel weer doorheen te ruiken. Erg jammer, het is dus echt vooral een 'kledingverfrisser' en niets anders.

PRIJS
Met 98 cent is de prijs echt heerlijk, je kunt er eigenlijk geen bult aan vallen.



CONCLUSIE
Wat ik hoopte te krijgen voor 98 cent kreeg ik niet, maar voor op vakantie of andere momenten dat je je kleding toch gewoon even een beetje wil verfrissen (als iets lang in de kast heeft gehangen bijvoorbeeld) is het toch wel lekker om in huis te hebben. En eigenlijk vind ik de flesjes ook wel gewoon heel schattig, haha. Ik zal ze denk ik wel regelmatig gebruiken, maar niet om rookgeurtjes te markeren.

ReDress kledingverfrisser is te koop bij Action en kost 98 cent. Wat vinden jullie van een review zoals deze, zouden jullie dat vaker willen zien?

3 opmerkingen :

  1. Lijkt me wel lekker voor op je kleren, al ruik je het maar heel licht! Leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Ik gebruik nu gewoon mijn body splashes over mijn kleding, doet hollister ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja erg leuk ! Geweldige review en erg leuk als je dat vaker zou doen. Gr

    BeantwoordenVerwijderen