What am I up to #8

Ik geloof dat ik de vorige WAIUT beloofde meer dagelijkse dingen te fotograferen voor de update, ik vergat het toch en heb nog even snel wat foto's opgeduikeld die ik toevallig had gemaakt. Mijn naai- en DIY projecten deel ik al bijna allemaal met jullie, dus daarvan heb ik niets meer. Toch hoop ik dat het leuk is om zo een kijkje te nemen in mijn leven!


Van deze ketting wilde ik een DIY maken, maar ik was een beetje te gehaast bezig en de DIY was niet duidelijk genoeg. Toch wilde ik hem even delen, binnenkort een keer in een outfitpost!


Deze vogel kwam bij ons op de vensterbank zitten, hier kijktie even weg maar het was net of hij over onze schouders mee naar de TV zat te kijken. Zo schattig!


Ik kreeg ook mijn visitekaartjes binnen. DPD was aan de deur geweest, maar ik was op dat moment eventjes bezig met dingen waardoor ik de deur niet open kon doen. Heeft de postbode het doosje BUITEN voor de deur neergezet. Echt belachelijk gewoon. K** DPD, dit is nl niet de eerste keer!


Het mooie weer betekende dat we de plantenbakken maar eens moesten gaan vullen, deze plantjes vonden we echt helemaal geweldig! En ze waren nog goedkoop ook; 45 cent per stuk.


Vorig weekend vertrokken we een paar daagjes naar mijn zus in Zeeland. Ze heeft een gastenverblijf, zwembad en enorme tuin. Daar is het dus wat beter vertoeven met 30+ graden dan hier in Best op een balkon van 1 bij 1. 's Avonds stookten we een vuurtje.


We speelden met de 3 katten. Vorig jaar had ze nog 2 kittens en die twee hebben nu al samen dit schattige poesje gekregen (en nog veel meer, natuurlijk.) Super schattig hoe moeder en dochter soms samen aan het stoeien waren en tegen elkaar praatte.


Ook gingen we naar Strantwerpen, een 'strandtent' midden op een industrieterrein in Antwerpen. Het was de hele dag een beetje bewolkt, dus het was niet overdreven druk maar de (virgin) Mojito smaakte goed!


Joseph was er ook bij, haha.


Nog een shot van het uitzicht bij nacht in Zeeland.


Dinsdag maakte ik deze lekkere salade. Ik vroeg me af of jullie het leuk zouden vinden om eens een lekker recept te zien hier op de site. Koken is immers ook een soort DIY!?


Dit drankje is echt heerlijk! Hugo prosejito is een soort mojito met prosecco, een heerlijke verkoelend drankje zo met dit warme weer, maar wel duur; 10 euro voor zo'n grote fles. Maar het 100% waard!


Zaterdag gingen we ondanks de code oranje voor regen, onweer en windstoten naar safaripark de Beekse bergen en ik zag daar dit bordje. Ik kan er erg slecht tegen dat mensen zonder invalideparkeerkaart op deze plekken parkeren, want deze zijn er niet omdat gehandicapten lui zijn!


Gisteren nog even bij Blush (aan Aquabest) iets gedronken, ook super relaxed zo met het zonnetje boven aan de hemel...


... en een lekkere plaat met Tapas voor onze neus. Genieten van het leven!

P.S. Sommige foto's zijn gemaakt met mijn camera, sommige met mijn telefoon. Dus de kwaliteit kan wat verschillen.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen