Outfit: Jump jump

Zoals ik vertelde in het 'rimpelelastiek'-artikel heb ik voor de vakantie 2 jumpsuits gemaakt. In Marrakech moet je toch best bedekt zijn en een jumpsuit leek me erg comfortabel als we wat actievere dingen zouden gaan doen, zoals kameel of quad rijden.

Maar goed, kans dat de koffer kwijt raakt, mijn kleding scheurt of dat er iets anders gebeurd is er natuurlijk altijd dus ik besloot deze jumpsuit lekker al een keer in Nederland aan te doen. Heb ik er in ieder geval al lekker mee kunnen pronken en kan ik hem zonder 'zonde' aan doen in Marokko. En natuurlijk moest ik er even een plaatje van schieten voor jullie.





Vakantie komt nu wel dichtbij, maar ik zeg nog steeds niks tot ik terug ben... ;)

4 opmerkingen :

  1. O, wat bewonder ik je!
    Wat knap dat je dit zomaar kan maken!
    In een grijs verleden maakte ik zelf ook kleren, maar het is toch vooral gebleven bij
    gordijnen, kussens en knuffels.
    Ik zou graag weer aan het naaien slaan,
    maar werk, kinderen etc kosten ook veel tijd!
    Ik heb wel laatst een lange rok gemaakt voor mezelf (staat ook in mijn blog), en daar werd ik zo blij van dat ik het veel vaker wil doen. De stof voor rok twee ligt echter al weer een poosje te wachten....
    Ondertussen krijg ik wel inspiratie van jouw blog, dus ik ga hopelijk weer gauw aan de slag!

    Oja, heb jij hiervoor cursussen gehad?
    Groetjes, Deborah.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, jouw zelfgemaakte jumpsuit! En volgens mij heeft het een heerlijk draagcomfort!

    BeantwoordenVerwijderen