Outfit: Just a perfect day...

De ene dag ben ik schijnbaar toch echt fotogenieker dan de andere keer, want van alle foto's die voor vandaag gemaakt zijn kon ik er maar 2 gebruiken. Maar goed, geeft niet, ik heb toch 2 foto's voor jullie. Ik droeg deze outfit afgelopen week een keer, zonder speciale reden, de rok maakte ik zelf en is van 'stretch satin' gemaakt. Het glanst heel licht, kreukt bijna niet en zit heerlijk!
Van de top hebben jullie vorige week de DIY kunnen zien, al denk ik dat ik hem toch leuker vind op een broek, want de top heeft op zichzelf al een vrij hoog 'Little house on the prairie' gevoel, maar ach soms wil ik ook wel eens schattig zijn!





Ik had een beetje last van de zon, dus ik knijp een beetje met mijn ogen, volgende keer toch maar weer een zonnebril opzetten! Maar heerlijk toch, die groenstrook loopt recht langs ons huis! Het zonnetje erbij en eigenlijk hoeven we niet eens ver te gaan voor mooie foto's!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen