Outfit: Victoria Beckham style

Eerder deze week liet ik jullie zien hoe ik deze jurk van Victoria, Victoria Beckham zelf had gemaakt en ik vertelde dat ik aan foto's zou maken. Nou bij deze dus! Ik vind hem zelf echt zo leuk! Beetje lievig, dus misschien moet ik hiermee geen wij gaan kopen bij AH. (Heel soms moet ik me nog wel eens legitimeren.) Of misschien juist wel op dagen dat ik me oud voel, haha.

De armband maakte ik zelf van belletjes die ik bestelde op internet. Lekker zo'n armband die de hele dag herrie maakt, maar alles voor fashion. Toch?









Ik ben momenteel druk bezig kleding te maken/ verzamelen om mee te nemen naar Marrakech (ja het zit er nu echt wel aan te komen!) En kan niet wachten tot ik jullie die items kan gaan showen!

Tot volgende week!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen