DIY recap zomer 2013

Ik ben de afgelopen maanden met veel toewijding gewerkt aan mijn blog, mijn fantasie slaat soms echt enorm op hol als ik bedenk welke kanten ik allemaal op kan en daar gaat soms best wel wat tijd in zitten. Vooral voor de DIY's heb ik me soms echt in bochten moeten wringen om het allemaal voor elkaar te krijgen. Zo erg dat het huishouden er soms wel een beetje onder lijdt, sorry Joseph!

Maar daarom vind ik het juist extra leuk om nu alle DIY's van de afgelopen maanden op een rij te zetten.



Wat was jou favoriete DIY van de afgelopen maanden? Heb jij al wel eens iets gemaakt naar aanleiding van mijn DIY's? En wat wil je nog graag zien als DIY? Ja een hoop vragen, maar ik wil jullie graag behouden en pleasen als bezoeksters/ bezoekers! Voor de komende maanden zit ik weer vol met idee├źn, dus bereid je maar vast voor!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen