Outfit: Blast from the past #2

Vandaag deel twee van de foto's van voor mijn naaiblog een naaiblog was. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik relatief weinig foto's heb van al mijn creaties, want al een heel aantal jaar wil ik in de zomer zelfgemaakte kleding. Vaak opperde ik dan wel dat ik mee ging helpen, maar zowel mijn moeder als ik hadden niet in de gaten dat ik het talent (:p) bezat en vaak eindigde ik dan voor de tv en smam achter de naaimachine. Dat is nu wel anders, soms kom ik met oplossingen voor problemen of snap ik de uitleg van een patroon beter dan zij. Maar er gaat niks boven een middagje samen met smam achter het naaimachine, ik doe het toch (naast het vele wat ik nog moet leren) vooral voor de gezelligheid.

Outfit 4


Ik liet jullie een paar weken geleden al een jumpsuit zien wat ik had gemaakt, maar deze was nog veel eerder. Hoewel ik vind dat hij geweldig staat zat hij na 1 keer wassen voor geen meter meer. Toch iets te krap gemaakt en dan gaat die broek zo in je kruis trekken, haha. Niet fijn! Gelukkig hebben we de foto's nog.

Outfit 5


Nog zo'n item die ik maar 1 keer aan heb gehad. Hij trok hier en daar vreemd en het stof was zo synthetisch als wat en zat dus helemaal niet lekker. Toch kan ik hem echt niet weg doen want het was een eigen ontwerp! Ik heb deze trouwens ook al vaker laten zien, maar goed hij hoort er gewoon bij!

Outfit 6


Oh wat is dit toch een geweldig rokje. Zit heerlijk, staat geweldig en hij was in een poep en een scheet gemaakt. Tsja wat moet ik er meer over zeggen?!

Helaas zijn dit alle foto's van zelfgemaakte kleding die ik heb (die jullie nog niet in een outfit post hadden gezien). Er zijn wel nog wat items die jullie nog nooit hebben gezien, maar dat komt later nog wel een keer in een gewone outfit post.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen