Outfit: Blast from the past

Ik heb deze blog nu al bijna 2 jaar, maar toen ik in mei over ging naar het naaiblog format heb ik zo'n beetje alles verwijderd van voor die tijd. Er staan nog wat dingetjes op als DIY's en mijn Shopping Queens artikelen maar sowieso zijn alle outfit foto's verwijderd. Toch vind ik het wel leuk om mijn zelfgemaakte outfit posts van voor mei dit jaar alsnog met jullie te delen en dat ga ik dus vandaag en volgende week doen.

Outfit 1


Hoewel ik deze al eens eerder heb laten zien wilde ik het niet onthouden, hij hoort er gewoon bij. Gemaakt van stof van Ikea en gedragen naar de 30ste verjaardag van mijn schoonnicht. Het was deze jurk die mij de complimenten opleverde die mij deden beslissen vaker te gaan naaien.

Outfit 2


Samen met smam maakte ik al een heel aantal jaar eerder deze jurk. Een jurk die elk jaar nog tot mijn favorieten van de zomer heeft behoord. Het bovenstuk is gesmokt en ik moet toch wel heel eerlijk zeggen dat het nu echt begint te slijten. Maar op warme 'thuis-blijf-dagen' draag ik hem nog met veel liefde (sterker nog, ik draag hem nu!)

Outfit 3


Voor mijn nichtjes communie maakte ik deze outfit en ik heb het nog vaak met veel liefde gedragen. In het begin maakte ik vooral veel samen met smam en modderde ik een beetje aan met stoffen als zij er niet bij was. Dat heeft me in een goed jaar, anderhalf misschien wel echt heel veel beter gemaakt. Al moet ik zeggen dat vooral de aankoop van mijn lockmachine het grote verschil maakte.

2 opmerkingen :

  1. Op de tweede foto kun je ook echt zien dat jij je goed voelt in die jurk!
    Keep the good work up!

    BeantwoordenVerwijderen