Outfit: In de wijngaard

Gisteren werd ik door Joseph gekidnapt en zonder enig idee van bestemming meegenomen naar Groesbeek, waar uiteindelijk een open dag op een wijngaard bleek te zijn. Echt super tof! Helaas kregen we niets te zien van het echte wijn maken, maar wel over de druiven die er op de wijngaard worden verbouwd. En wat was het prachtig weer, we hebben maar weer geluk!

De rok die ik draag maakte ik voor de tweede keer, vorig jaar maakte ik hem voor het eerst maar dit voorjaar scheurde ik er uit (door een onhandige beweging, niet vanwege te-klein-heid. Dat wilde ik toch even gezegd hebben. :p) gelukkig had ik veel te veel van de stof gekocht, want het was van tevoren toch echt mijn favoriete rok, nu heb ik hem net wat langer gemaakt en is hij nog beter. Zeker met deze top, die echt per toeval zo goed kleurt. De top heb ik overigens niet zelf gemaakt, maar komt van Dorothy Perkins.







Hopelijk hebben jullie ook lekker genoten van het mooie herfstweer dit weekend. Lekkere boswandelingen, misschien nog een terrasje? Ik geloof dat we nog een paar mooie dagen tegoed hebben dus geniet er nog even lekker van! Fijne week!

3 opmerkingen :

  1. Een heerlijke dag om lekker buiten te zijn.
    Bedankt voor de tip, ik was wel echt onder de indruk van Doel. Ik wil meer van deze plaatjes bekijken. In het echt en via foto's op internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie foto's weer, vooral de bovenste.
    Ja, het was fantastisch weer! Ik heb op een bankje in de zon gezeten, easy does it :-)

    BeantwoordenVerwijderen