DIY: Burberry Royal Guard Longsleeve

In verband met copyright en auteursrechten heb ik enkele foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Ooit was ik (onder invloed van verschillende hobbies) een echte Anglofiel. Ik sliep onder een Britse vlag, vierde nieuwjaar een uur later dan de rest van mijn omgeving en bovenal droomde ik over de dag dat ik geld zou hebben om (weer) een bezoek aan Londen te brengen. De liefde is (met het verdwijnen van hobbies) flink bekoelt, maar ik vind veel culturele dingen wel echt heel leuk. Zo ook de Royal Guard, dus toen ik deze leuke shirts van Burberry zag wilde ik deze super graag hebben en zeker nu Joseph en ik een mini-tripje richting de Britse hoofdstad hebben geboekt! Tijd voor een DIY!

Benodigdheden:


T-shirt - Flockfolie kocht ik bij Noeks - Schaar - Strijkijzer - Mal - Pritt


Begin met het maken van een malletje, zo groot of zo klein als je het wil.


Leg klaar op welke flockfolie velletjes welke lichaamsdelen moeten komen.


Ik plakte de delen op het flockfolie met een lijmroller, maar deze blijkt te smelten dus misschien is Pritt beter. Let wel op dat je op de bescherm kant plakt en niet op de kant waarmee het aan het stof hecht. Knip de verschillende patroon delen vervolgens uit.


Strijk dan 1 voor 1 de patroondelen op het shirt. Zorg dat het goed in het midden zit.


Als alle delen erop zitten en zijn afgekoeld kun je de beschermfolie eraf trekken.


Als finishing touch strijk je voorzichtig knopen op het jasje.

Eindresultaat:





Het is eigenlijk echt super simpel, maar je moet wel secuur te werk gaan.


1 opmerking :