Outfit: South park

Jaargetijden en kleding, het is wat. In mei en juni liep ik te bibberen in zomerse kleding omdat ik het weigerde om nog in warme winterkleding te lopen. Vrijdag droegg ik een dikke panty terwijl ik op het nieuws zag dat het in Limburg nog 24 graden kan worden. WAT MOETEN WE AAN?
Gisterenavond hadden we spelletjes avond bij kennissen, wat trek je dan aan? Ik besloot te gaan voor mijn South Park rok aan te trekken en maar meteen foto's te maken aangezien jullie hem nog nooit hadden gezien. Krijg er telkens complimenten over, of hoor mensen er iets over zeggen achter mijn rug om, zo leuk! Een iemand heeft zelfs een bestelling gedaan om hem ook te krijgen, maar ik kan het stof niet meer bestellen helaas. Maar G, ik geef niet op hoor!







Wat is jullie outfit van keus? Gaan jullie nog met blote armen de dag door?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen