Outfit: Zonnige herfstdag

De zon was een beetje vervelend, we moeten echt een beetje oefenen met wanneer de mooiste zon is om foto's te maken, maar ik wilde jullie toch een outfit foto niet onthouden.

Ik maakte deze jurk vorig jaar al, maar droeg hem niet zo vaak omdat hij de neiging heeft op te kruipen. Nu heb ik echt het idee dat ik wat kilootjes kwijt geraakt ben en nu zitten veel van mijn kleren ineens een stuk mooier en lekkerder. Nice!







Mijn schoenen zijn een verhaal apart, ik had mijn oude exemplaren gewoon echt kapot gelopen en dus moest ik aan een nieuw paar. Normaal niet zo'n ramp voor vrouwen, maar ik wilde er niet teveel aan uitgeven aangezien ik over een paar weken weer hakken kan gaan dragen en ik dan dus een mooi paar wil kopen. Toen zag ik deze bij Van Haren in de sale voor 12,45! WAAAT? Dat is echt geen geld en ze lopen heerlijk en ik vind ze ook echt mooi. Lucky me.

1 opmerking :