Shoplog: Primark

Normaal gesproken zou ik vandaag een artikel met een 'naai-thema' posten, maar ik ben weer eens bezig met een catwalk item na te maken en ik ben nog niet klaar. Maar aangezien de nieuwe Primark gisteren is open gegaan in Eindhoven besloot ik dat ik mijn shoplog daarvan mooi kon gebruiken als excuus-truus en dat het artikel over de rok zo snel mogelijk gewoon als extra artikel gaat komen.



Maar de Primark dus. Ik besloot vanmorgen (woensdag is mijn vrije dag, jeej!) vroeg op te staan en vroeg naar de Primark te vertrekken. Ik arriveerde er uiteindelijk rond 10 uur, maar het is echt aan te raden om er om 9 uur voor de deur te gaan staan. Toen ik om 11 uur naar buiten liep werd het al echt onuitstaanbaar druk. Ik gooide echt alles wat ik leuk vond in mijn mandje (geen kleding, want dat maken we allemaal zelf natuurlijk) en ik kocht uiteindelijk maar 1 echt nutteloos ding. Nou, dat vind ik echt wel goed van mezelf.



Nieuw ondergoed, ik vind het altijd zonde om daar geld aan uit te geven (behalve als ik mooie lingerie koop natuurlijk, maar dat draag ik niet elke dag) en met 4 voor 4 euro vond ik dit best een hele leuke deal!



Binnenkort staat er een reisje naar Londen op de planning en aangezien we met Ryanair vliegen leken me mini-flesjes wel fijn. Geen idee of ik ze ook ga gebruiken of dat ik gewoon alsnog mini's bij de kruidvat haal, maar dit is altijd fijn. Toch?



Het gebeurt niet vaak, maar laatst wilde ik in de douche zonder mijn haar nat te maken. Nou hebben wij een regen douche, dus dat is gewoon onmogelijk en ik had ook geen douchemuts. Dus stond ik daar, met een pedaal-emmerzak over mijn mijn hoofd. Dus toen ik deze zag liggen was de keus makkelijk, net als de tulband voor als je haar WEL nat is. Ik heb er al een paar van de Action, maar deze is veel leuker toch?



Waterfles voor op het werk.



Dikke panties, hoor er goede verhalen over en scheelt toch weer wat met die van de HEMA. En ik draag ze eigenlijk elke dag in de winter.





Met verjaardagen loop ik altijd zo te zeulen met een tas omdat dan mijn mobiel mee moet en wat geld en wat pasjes, maar in deze portemonnee/ clutch past het gewoon al allebei. Handig! En dat voor 6 euro.



Hmmm, geurkaarsen. Ik ben er dol op! En zoals bij alles; voor 1 euro en 1,50 kon ik dit echt niet laten staan!



Nog wat kleine prularia. Mijn blusherkwast was aan vervanging toe, dus die nam ik mee. Net als hielstukjes voor in mijn Marokkaanse ballerina's. En natuurlijk het enige wat onzinnig was; nep-nagels. Als ik ze zie in shoplogs van de beutybloggers word ik echt helemaal hebberig en daarom wilde ik minstens 1 setje meenemen. Binnenkort maar eens uitproberen.



Al 2 of 3 jaar ben ik op zoek naar een 'jaren 30 hoed' en ik vond er laatst een op ebay voor weinig, dus die bestelde ik meteen. Vandaag lag hij in de bus, dus dit komt niet van Primark maar ik wilde het toch even delen.

Nou, ik heb heerlijk geshopt en ben daarna nog even doorgegaan met shoppen omdat ik stof ging kopen voor mijn winterjas, maar dat komt in een andere post!

Hebben jullie al geshopt bij Primark Eindhoven?


4 opmerkingen :

  1. leuke dingen heb je gekocht! ik kocht dezelfde waterfles. Ik heb die 120 denier pantys helemaal niet gezien, anders had ik die ook meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Minke,
    Je was even van mijn radar, want iGoogle stopte ermee. Leuke blogs heb je gepost en fijn dat er nu een Primark in Eimdhoven zit. Jullie hebben ook maar alles. Zelfs een vliegveld! Ik ben 1 x in Primark R'dam Alexander geweest maar ik ga er niet speciaal voor naar R'dam. Als hij in Utrecht zou zitten zou ik vast wel eens gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor meer leuke shoplogs kun je ook een keer Primark Shoplog Nederland bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen