December: Elke-dag-blog-maand

Hallo allemaal!

Vandaag is de eerste dag van December, ik kan wel zeggen mijn favoriete maand van het jaar en daarom stroomde mijn hoofd in september al over met alle idee├źn die ik had om deze maand te vullen, veel te veel voor 4 artikelen in de week en daarom heb ik besloten om te gaan voor een maand met elke dag een nieuwe blog. Maandag, woensdag, vrijdag en zondag blijven gewoon hetzelfde maar op dinsdag, donderdag en zaterdag ga ik alles laten zien om de December maand tot een waar feestje om te toveren.

En dan nog een primeur; vanaf januari zal ik 5 dagen gaan bloggen; dan komt ook de donderdag erbij om jullie te inspireren op interieur, kook en beauty vlak.

Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten en vergeet niet dat ik het super leuk vind om jullie reacties te lezen onder mijn berichtjes!

Tot morgen!

3 opmerkingen :

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mireille, beter zet je niet je adres zo op internet. Ik heb hem opgeslagen en hier verwijderd.

      Verwijderen