DIY: Burberry handschoenen

In verband met copyright en auteursrechten heb ik enkele foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Burberry heeft voor de herfst/ winter collectie gebruik gemaakt van een hartjesprint. Ik heb me echt heel vaak afgevraagd hoe ik hiervan een DIY kon maken. Ja de handschoenen die ik nu ga laten zien stonden al op mijn lijstje, maar mooie suede handschoenen zijn vaak nogal duur. Gelukkig opende net op tijd de Primark in Eindhoven en kon ik daar voor 8 euro (mooie) bruine suede handschoenen kopen en daarom kan ik jullie nu verblijden met deze DIY!

Prijs: 9 euro
Tijd: 30 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥♥


Materiaal: Handschoenen - Witte verf - Plakplastic
Gereedschap: Kwast - Schaar


Knip uit het plakplastic hartjes die allemaal (ongeveer) hetzelfde zijn.


Leg ze in het gewenste patroon op de handschoen.


Plak het plastic erop, door plakplastic te gebruiken in plaats van papier of zo verklein je de kans op 'bloeden' naar de zijkant.


Tamponeer met een kwast de witte verf op de hartjes. Zorg dat je geen water gebruikt, wederom om het zo strak mogelijk te houden.


Doe het met alle hartjes en als het droog is nog eens zodat ze allemaal egaal wit zijn.


Haal de malletjes weg, nog voor de verf droog is.

Eindresultaat





Lekker warm en hip. Wat wil je nog meer?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen