Kerstjurk zelf maken #1

In verband met copyright en auteursrechten heb ik enkele foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Mijn kerstjurk, vorig jaar was het een HEL. Ik had nog groen fluweelachtig stof in mijn kast liggen en wilde hier graag een mooie jurk met een laag uitgesneden rug, maar het ding klopte van geen kanten. Hij trok van voor, hing vreemd van achter en zat voor geen meter. Uiteindelijk heb ik toen net voor we thuis vertrokken nog een andere outfit aangetrokken en was ik blij met mijn LBD die in de kast hing.





Toch wil ik dit jaar weer een poging doen om een outfit te maken. Ik weet toevallig al dat we 2 dagen gaan gourmetten, dus ik kan maar beter een beetje uitkijken met de materialen die ik kies. Maar toch wil echt een mooie feestjurk maken. Ook heb ik (heel snel al) een uitje met het werk van Joseph en ook daar zal ik er leuk uit moeten zien. Oh jeej, dit wordt echt een week van avonden achter de naaimachine. Niet dat dat erg is. Om mezelf een beetje te inspireren heb ik om te beginnen mijn favoriete jurken van net-a-porter bij elkaar gezocht.

Volgende week zal ik jullie laten zien wat er uit mijn tekenpen is gekomen en wat voor outfit ik van plan ben om te maken.

2 opmerkingen :