Mijn favoriete items 2013

In 2013 zijn er heel wat outfits en DIY's langs gekomen, hieronder heb ik al mijn favorieten voor jullie verzameld. Zoekend naar deze kwam ik erachter dat vooral in de eerste maanden een enorme groei te vinden was in de manier van DIY's maken.
Leuk om te zien!

Het is telkens weer moeilijk om mijn vriend over te halen om foto's te maken, dankzij slechte planning maak ik het ook niet altijd even makkelijk, maar ik ben hem enorm dankbaar dat hij zich elke keer weer opoffert. Ik hoop dat ik komend jaar een mooiere camera kan gaan kopen zodat de foto's nog mooier zullen worden!

1. South park rok


2. Paarse rok met peplum top


3. Clutch van videobandhoes


4. Gestreepte rok


5. Chanel stijl parelketting


6. Isabel Marant stijl oorbellen


7. Jumpsuit


8. Victoria Beckham stijl jurk


9. Bow tie


10. Burberry stijl shirt



Ik wens al mijn lezers een goede jaarwisseling, niet te zat en kijk goed uit met vuurwerk! Zie je in 2014!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen