What am I up to #10

Afgelopen maand was zacht gezegd een beetje saai. Ik maakte veel meer werk-uren dan verwacht en probeerde er mijn blog en huishouden nog naast te balanceren. Er was weinig tijd voor sociale activiteiten, maar gelukkig heb op mijn werk genoeg sociale contacten om niet te vervreemden van de mensheid. Maar de momenten dat ik uit het dorp dat High tech campus heet wist te ontsnappen heb ik voor jullie vast gelegd.


Ik ben echt aan de thee geslagen, heb daarin nu echt mijn drankje gevonden. Werd het eerst vaak zo zat omdat ik steeds 1 of 2 smaakjes had, maar dit was de eerste lading en er is nog veel meer thee bij gekomen en ik geniet er alleen maar meer van.


November was Movember, dus mijn staart fungeerde in een gekke bui even als snor.


Er was een evenement bij tuincentrum Coppelmans bij ons in de buurt en de kerstshow is daar echt altijd zo mooi aangekleed! Met deze kerstmanpop moest ik wel even op de foto hoor.


Mijn huid is heel licht en ik heb normaal echt moeite om de juiste kleur foundation te vinden, maar nu heb ik sinds mijn vakantie zowel de donkerste, middelste als lichtste kleur van deze BB cream moeten aanschaffen. Ik ben nog steeds heel erg aan het mengen met alle kleuren, maar zo bruin als ik was net na Marrakech ben ik helaas niet meer...


'Kan ik niet ligt op het kerkhof...' zei smam toen ik weer eens een klaagzang gaf dat ik niet kan breien en dus werd mij meteen verteld hoe ik steken op moest zetten en dat er altijd tutorials op youtube staan. Nou, laten wij het maar proberen. Ik ben nog niet verder gekomen dan een proeflapje, maar wie weet brei ik volgend jaar wel een must-have trui na.


Heerlijk om op zondag gewoon ergens iets te gaan drinken, vaak gaan we naar Quatre Bras, ons favoriete restaurant. Dit keer besloten we ook een lunch te nemen. Nomnomnom.


Ik kook ook zelf nog steeds, het recept hiervan zal binnenkort op de site komen. Het ziet er zo misschien niet echt heel goed uit maar het was echt heel erg lekker!


Als je Linda of Lisa heet zal je overal je naam tegen komen. Maar Minke staat NOOIT ergens, dus toen ik mijn naam op een naamkaartje in de Margriet zag staan werd ik daar wel even heel blij van. Misschien een beetje kinderachtig, maar sommige dingen doen de 5-jarige in mij gewoon naar boven komen.


Yay! Eindelijk ging de Primark in Eindhoven open! Jullie hebben de shoplog al gezien.


Zaterdag vierden we Sinterklaas met mijn schoonfamilie. We doen elk jaar het kadootjesspel en dit waren de kadootjes waarmee ik opgezadeld zat aan het einde. Aromatherapie brandertje, een notitieblok/ pennenbakje, thee en een stress-tiet. Ja vooral met dat laatste ben ik natuurlijk uitzinnig blij. Hahaha.

Komende maand staan er meer leuke dingen op het menu, inclusief Sinterklaas, kerst en nieuwjaar dus ik hoop volgende maand een iets bruisender leven te kunnen laten zien.

Xxx Tot volgende maand!


Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen