3 DIY's in 3 seconden

In verband met copyright en auteursrechten heb ik enkele foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Soms zie ik op de catwalk van die dingen dat ik denkt; dat kan ik nadoen in 3 seconden met iets wat ik gewoon in huis heb liggen. Helaas is dat dus echt niet waardig voor een echt DIY-artikel, maar daar heb ik een oplossing voor gevonden. In het volgende artikel laat ik de originele en mijn eigen versie zien, een versie waarbij geen uitleg nodig is denk ik zo.

Bagagespin als riem gezien bij Givenchy



Trek de bagagespin uit de schuur bij gebrek aan een riem, zoals ze deden bij Givenchy.

Boodschappentas als clutch gezien bij Céline



Vouw een geruite boodschappentas (ookwel 'Turkentas' genoemd) om en je hebt een clutch. Bij Céline droegen ze zelfs jassen die er zo uitzagen, dus je bent gewoon classy!

Pyamajas als top gezien bij Marc Jacobs



De aller makkelijkste en het kost niet eens 3 seconden, het scheelt zelfs tijd! Hou je pyjama gewoon aan als gewone dagkleding. Goeie vent die Marc, denkt met ons mee!

4 opmerkingen :

  1. Haha, grappig. Nou ik weet niet of ik er 1 wil toepassen. Maar ja, grappig is het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm, die turkenkabas als jas...daar wil ik wel eens over nadenken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, echt práchtig die bagagespin!

    BeantwoordenVerwijderen