Beauty: Nepnagels



Mijn eerste make-up was lipgloss en nagellak, vooral veel nagellak, liefst in de meest gekke kleuren en van mijn favoriete merk: Collection 2000. Helaas kon ik ondanks die mooie nagellakjes nooit mooie (lange) nagels krijgen. Of ik beet ze af of ze braken vanzelf af waardoor ik op een gegeven moment toch weer ging bijten. Op een gegeven moment ging ik plaknagels dragen, maar die waren vreselijk duur en hielden nooit langer dan 1 uur. Toen nam ik acrylnagels, maar na een paar weken om de dag bij de salon te hebben gezeten om nieuwe te zetten heb ik ook dat opgegeven. Gelnagellak van Essence leek de volgende stap, maar deze bleef vooral mooi op mijn tenen.



Maar met het komen van de *Holy Primark* in Eindhoven kwam ook de zegen voor mooie nagels: de korte kunstnagels met prachtige nailart voor 1 euro 50! Ik testte het in Londen, met kerst droeg ik mijn kunstnagels 5 hele dagen en toen was ik verslaafd. Ik zocht andere alternatieve kunstnagels om te testen en vond voor 69 cent nepnagels bij Action, deze zijn minder mooi dan die van de Primark en blijven ook minder goed zitten. Bij Zeeman vond ik nagels voor 49 en 99 cent, maar deze waren heel lelijk kitch dus deze heb ik laten liggen. Nu heb ik alleen nog deze House of Holland nepnagels op mijn wishlist staan.



Wel kocht ik al 500 setjes kunstnagels op Ebay zodat ik ook aan de slag kan met caviar nails, nail art en andere hippe nagel-dingen. Ik ben helemaal enthousiast geworden en draag alleen geen nepnagels op de dagen dat mijn eigen nagels even mogen ademen. Eindelijk kan ik ook mee doen met de nagelsticker trend en ik had al in 'een paar' setjes stickers geïnvesteerd. Het begon trouwens allemaal omdat ik tijdens het maken van DIY's en tutorials graag wat sjiekere nagels zou laten zien aan jullie, maar uiteindelijk kan ik straks dus ook nail art tutorials gaan laten zien...

Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen