Happy New Year! 2014!

In verband met copyright en auteursrechten heb ik enkele foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Gelukkig nieuwjaar! De komende 365 jaar, 52 weken liggen weer helemaal blanco en nieuw voor ons. We kunnen het weer gaan invullen zoals we zelf willen. Alle kansen om de mindere dingen van 2013 te verbeteren, maar ook om vast te houden aan alle mooie dingen uit 2013.

In mei bestaat deze blog, in deze vorm, precies een jaar en ik heb in dat jaar een flink aantal beloftes gedaan die ik steeds niet na kon komen, vandaar dat ik dit jaar helemaal niets meer ga beloven, behalve dat ik echt heel erg aan de kwaliteit van mijn blog ga werken. Het is mijn baby (wat maar weer bewijst dat een mensen-baby nog geen goed idee is, want wat nou als ik die zo zou verwaarlozen, haha) en ik ben blij met elke bezoeker die ik heb. Ik ga (proberen) een extra dag te posten en wil daarmee ook meer beauty en interieur DIY's laten zien. Iets wat ik al een hele tijd wilde, maar nergens ingepland kreeg. Maar beloftes maak ik niet!

Op persoonlijk vlak hoop ik dat het allemaal wat rustiger wordt, het was al een stuk rustiger in 2013 dan daarvoor maar ik ben toe aan volledige rust. Ik doe met geen enkele loterij mee dus maak helaas geen kans op miljoenen, maar hou al het loten-geld wel in mijn zak wat al snel een euro of 100 is. Dus ik ga het jaar alsnog in als winnaar, laten we dat vooral volhouden!

Op een geweldig 2014 met een hoop sewing en DIY-ing!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen