Outfit: Rok uit Londen

Afgelopen zondag waren wij in Zeeland voor de verjaardag van mijn nichtje die alweer 10 jaar is geworden. Hoewel het er natuurlijk beter toeven is als het lente/zomer weer is, heb ik toch altijd een heerlijk gevoel als ik daar door de polders rij. Daarom besloot ik mijn foto camera mee te nemen en daar de foto's te maken. Heerlijk toch zo'n wijd uitzicht?



De rok die ik draag kocht ik bij New Look in Londen, ik zag hem hangen (afgeprijsd voor nog geen 10 pond) en ik was op slag verliefd. Helaas was het een s-je en ik denk dat wel duidelijk is dat ik daar niet in ga passen. Ik heb de hele winkel afgezocht en vond uiteindelijk nog een L. Midden in de winkel heb ik het ding over mijn jurk aangepast en daarna meteen afgerekend. Ik sprong echt van geluk, dat was lang geleden!



Maar bij deze rok moest natuurlijk wel ook een leuke top, daarom kocht ik 2 XXL mannenshirts bij de Zeeman en fabriceerde ik daar deze top van. Het was een hele uitdaging om alle juiste patroondelen er goed uit te kunnen halen, maar het is uiteindelijk echt goed gelukt. In mijn nieuwe rubriek 'SewLog' zal ik er binnenkort meer over vertellen!

3 opmerkingen :

  1. Wat heb jij een leuke blog zeg! Ondanks dat ik geen geduld heb voor DIY's en ik nog nooit een naaimachine aangeraakt heb, toch heel leuk om hier rond te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De aandacht voor de rok wordt een beetje weggetrokken door de gave peplum top! Wat knap dat je dat zelf hebt gemaakt! Ben benieuwd naar de post erover!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen