Alaaf! Mijn carnavalskostuums.

Ik heb jullie een beetje in de steek gelaten de afgelopen week, maar ik ben met 2 andere dingen, wat zeg ik; 3 andere dingen. Twee daarvan zul je nog eventjes af moeten wachten, maar 1 kan ik alvast vertellen.

Zoals ik in deze post liet zien ging ik aan de slag met mijn carnavalsoutfit, helemaal in de stijl van The Great Gatsby. Ik heb er een week lang al mijn vrije tijd ingestoken en ik ben er dan ook echt heel erg trots op. Ik ga hem zaterdag dragen naar het carnaval in de stad, maar eerst ga ik de optocht in Spurrieland bekijken waar mijn vriend in mee loopt ook. Maar dan ga ik niet verkleed.



Zondag is mijn rustdag, ik ben een beetje een watje en moet na 1 dag party-en weer even bijkomen. Op maandag hebben we dan traditiegetrouw met de vrienden een Fl├╝gelparty. Dit is gewoon bij iemand thuis en altijd super gezellig! Normaal draag ik die dag mijn kostuum van het jaar daarvoor, maar helaas is mijn Cleopatra outfit van vorig jaar helemaal vern**** (pardon my French) door de wasmachine. Daarom besloot ik dit kostuum te maken: Naaimeisje. Ik vind hem echt super cute geworden!



Gisteren wilde ik foto's maken, maar het was zulk slecht en binnen wilde ze maar niet mooi worden dat ik besloot om het maar op deze manier te doen, ik zal binnenkort nog goede foto's maken dat ik uitgedost ben en dan update ik deze post wel, maar ik kan niet beloven wanneer dit gebeurt. Nu is het immers eerst carnaval!

Alaaf! Geniet ervan en drink met je maten! ;)

2 opmerkingen :