...kikker in je bil

Disclaimer: Voordat jullie dit gaan lezen wil ik even rechtzetten dat ik me vergist had in de datum waarop dit online zou komen. Nou vond ik het stuk uiteindelijk te leuk om gewoon te laten gaan en besloot ik hem dus te plaatsen met deze side-note.

Ik zou hier vandaag natuurlijk een grap met jullie uit kunnen halen, maar ik ben niet zo heel goed met 1 april grappen. Ja, 1 keer heb ik een hele goede uitgehaald met mijn klasgenoten, belangrijke info daarbij is dat wij op een hele nieuwe opleiding zaten en er daarom nog elke keer veel dingen veranderden. Op 1 april waren wij allemaal op stage in ons derde jaar, het jaar erna zou ons examenjaar zijn. Ik smste een aantal klasgenoten over een brief die ik had gekregen, dat onze opleiding met een jaar was verlengt. Al snel kwamen de verontwaardigde smsjes terug, over dat dit niet zomaar kon en blah blah blah. 1 APRIL!

Verder smste ik een vriendin van me standaard dat onze favoriete band uit elkaar zou gaan, maar die is nooit succesvol geweest. Zelf ben ik als klein meisje flink voor de gek gehouden door mijn broer. Hij is 11 jaar ouder dan ik en werkte bij een snoepkraam op de markt. Hij vertelde dat hij zaadjes had meegenomen waar lolly's uit groeide. Braaf plante ik de zaadjes en een paar dagen later had ik lolly's, deze oogstte ik en later stonden er weer lolly's. Aangezien ik echt nog heel klein was weet ik niet meer hoe vaak mijn broer lolly's heeft neergezet, maar ik weet wel nog dat op een gegeven moment plantjes uit de zaadjes kwamen, wat natuurlijk helemaal bevestigde dat het een grap was.

Soms lijk ik met jullie ook flinke grappen uit te halen; zeggen dat ik dit of dat ga doen en het vervolgens gewoon niet na komen. Ik moet echt eerlijk zijn en zeggen dat ik het moeilijk vind om alle 'blogtijd' goed in te delen. En ja, ook dat heb ik al vaak gezegd, maar ik kan jullie nu gewoon beloven dat elke geplande tijd (ma, wo, do, vr en zo om 15.00) er een post komt. Hoe ik dat zo zeker weet? Ik heb vooruit gewerkt!
Veel van mijn artikelen (vooral van woensdag, donderdag en vrijdag) kosten serieus tijd, het maken van een DIY kost vaak minstens een half uur en dan reken ik niet eens de voorbereiding erbij. Aan mijn time-management moest dus flink gesleuteld worden en daar ben ik hard aan aan het werken, want ik wil natuurlijk ook kwaliteit leveren. Iets wat in het verleden niet altijd is gebeurd, puur omdat er niet genoeg tijd was.

Ik hoop dus dat deze maand jullie je zullen vermaken hier op mijn blog, ik heb in ieder geval mijn best gedaan om meer artikelen voor te bereiden, maar ook om betere kwaliteit te leveren.

Tot volgende maand!

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen