Magazine: Mollie Makes DIY FASHION

Vorige week moest ik een gigantisch pakket weg brengen met de post, maar toen ik de Primera binnen liep viel mijn oog haast meteen op dit blad. DIY FASHION, tja dat springt wel in mijn oog. Dus eigenlijk zonder verder te kijken nam ik hem mee naar de kassa. Ik moest slikken toen ik er 16 euro voor af moest rekenen, maar ja alles voor de blog.



Mollie Makes is een Engels hobby tijdschrift wat meestal vooral over haken en breien gaat geloof ik, ik ken het namelijk alleen van in de schappen staan. Maar dit is er een speciale uitgave die zich richt op naaien, haken en versieren. Ik vond het jammer te merken dat het geen blad bleek met patronen, iets wat ik toch het leukst vind, maar in dit blad staan meer kleine projectjes zoals je ze ook op blogs vindt.



Het blad is opgedeeld in een aantal stijlen; vintage, retro, bohemian en quirky. De projecten passen goed in de stijlen, maar er staan ook andere artikelen in, zoals interviews, trends en shopping tips.



De DIY's zijn duidelijk uitgelegd, alles is wel in het Engels natuurlijk dus je moet wel goed Engels kunnen. De foto's zijn mooi en het hele magazine heeft een frisse uitstraling. Ik vond het leuk enkele collega (DIY) bloggers te zien in het blad, wat een eer zou het zijn om met een gaaf magazine samen te werken!



Mijn conclusie is toch dat het blad niet helemaal voor mij bedoeld is. Het had iets (oke veel) te weinig te maken met 'DIY fashion' en meer met 'crafting'. Niet helemaal mijn stijl, te zoet en suikerspin. En zeker ook die 15 euro niet waard, want daarvoor kun je veel leukere DIY (mode) boeken kopen, een paar voorbeelden!

Onder 15 euro



Onder 20 euro


1 opmerking :

  1. wat jammer zeg, vind m ook wel erg duur moet ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen