Nail art: Fendi inspired nails

In verband met copyright en auteursrechten heb ik een foto uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Vorige maand liet ik jullie al Catwalk Inspired Nail Art zien en toen zei ik al dat jullie meer konden gaan verwachten. En dus vandaag; Fendi. Ik wilde deze al meenemen in het vorige artikel maar ik kreeg maar niet bedacht hoe ik het voor elkaar ging krijgen. Tot ik een geniaal idee kreeg en daarom vandaag niet alleen het eindresultaat, maar ook een kleine tutorial!

Tijd: 60 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥♥

Benodigdheden:

Gekleurde nagellak - witte, niet dekkende, nagellak - plakband


Lak de nagels om te beginnen in een effe kleur, ik gebruikte koraalrood omdat dat paste bij de kleur van Fendi's jurk maar je kunt natuurlijk (bijna) elke kleur gebruiken.


Plak vanaf de nageltip steeds een klein streepje (2/3mm) af en lak de gehele stuk dat niet is afgeplakt met 1 laagje wit. Als dit droog is verplaats je het plakbandje naar beneden en lak je alles nog eens. Op de plek waar net het plakkertje zat lak je nu de eerste laag, maar waar je net lakte is het al de tweede laag. Zo krijg je dus een ombre effect met scherpe afscheidingslijnen. Alleen het onderste randje laat je gewoon de naturelle

Eindresultaat



Ik vind het effect echt wel heel gaaf geworden en denk dat ik deze nagels zeker ook wel met Pasen zal gaan dragen. Doe ik het een beetje duidelijk zo met nail art tutorials? Ik zei de vorige keer al dat ik nog geen kei ben in nail art, maar van zoiets simpels leek het me toch wel leuk om ook gewoon te laten zien hoe ik het maakte. Lekker zomers kleurtje ook, vind je niet?

2 opmerkingen :